ett till jobb

Var sista praktik dagen och sista dagen för hela utb  i dag! Sorligt och lämna mottagningen, trivdes så pass mycket, men så är livet, bara och gå vidare.

I dag slog det mig, hur bra jag skulle passa som kontaktperson, Så jag bestämde mig för att söka som kontaktperson också och jobba på boendet! Eftersom jag trivs så otroligt mycket att jobba med människor så är det inget som hindrar mig, så det är bara o köra på magkänslan!!! :)


I morgon bitti kommer styvpappa hit o äter lite frukost här och sedan blir de en långpromenad med hundarna, därefter åka o lämna omdömet ifrån praktiken till min lärare, omdömerna var jätte bra:) Skött mig bra med andra ord.


Nej nu orkar mina blå inte vara öppna nå mer.. Vi hörs mera i morgon!!!


kraaamis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0