bra helg

I fredags hade vi mys middag och god dryck här hemma till vårat favorit program "så ska det låta", var jätte roliga artister med denna fredag o mycket låtar vi kände igen, så mkt skoj  hade jag och gubben här hemma!

Lördagen hjälpte vi mamma o sten hela dagen med nya huset, skönt o vara ute.

I dag så har det vart kalas en dag före älsklingens födelsedag, mamma och dom var här i dag, sedan tog vi oss en lång promenad!

I möra ska jag gå in te stan vid lunch o äta födelsedags lunch med micke, sedan blir det kalas igen här på em!!!

Allt är så oerhört bra just nu!

och i augusti 2012 ska jag o micke med min familj till Grekland, hur skoj som hellst ska det bli! o även om vi skulle ha barn då, så lutar det mot att vi åker hela familen, berondepå situationen och åldern på framtida barn, de sägs väl några månader ska väl barnet vara innan man åker flygplan?


Nej nu ska jag baka lite gotta tills kalaset i morgon, tårtan är iaf klar, gjorde ett stort hjärta på tårtan:)

Hoppas ni haft en bra helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0