24 dagar

jag använder ju mig av LCHF dieten, och det funkar jätte bra, man känner sig så ren haha!! Till frukost blir det turkisk yougert med osöta hallon till, på praktiken rekomenderades de av min handledare, skit gott, och man blir verkligen mätt..
Nu om 24 dagar ska vi u iväg till cypern, så då kommer de förmodligen bli mkt gotta, men det blir o träna som bara den när vi kommer hem sen, för på semster där bantar man verkligen inte!!!

Nu vill jag få mitt schema inför sommaren, men de kommer ju dröja antar jag. men men, jag vet iaf att varannan helg är jag ledig och då blir det kvalitets tid med min gubbä, kanske på cross banan eller någonannan stanns, men ska bli s¨å jäkla skoj nu när han ska tävla i sommar!!!! kanske sista sommaren? så då får vi passa på och njuta av cross timmarna!!


Undra vad man ska hitt på i dag då? Börje är ute och springer , musse med. Får väl gå ut och leka lite med dem kanske!!!

Hoppas ni får en toppen dag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0