tur dag vi flyttar

först fick jag svar att jag klarade arbetet jag skickade in i morse, sen ringde micke och sa att vi hade fått trean som vi ville ha:D:D:D

Så vi ska in på Måndag och välja nya tapeter och nytt golv och luckor överallt, för hon hade rökt inne så allt ska vi få nytt... toan var jätte stor lika ballkongen och vardagsrummet:D Allt kommer bli perfekt!!!!

woooho... och så har vi en spekulant på våran sommarstuga som vill köpa den också:D:D

är så glaaad! de finns inte ord !!

nu ska jag dona..

Men Lyckliga är vi <3

Kommentarer
Postat av: E

Hej! Grattis till den nya lägenheten, vad roligt!

:) Har ni sagt upp eran 2a idag? För idag på Ludvikahems hemsida kom det ut en 2a på 56 kvadratmeter på Furuborgsvägen 11a för 4039 kr?

Men eran låg väl på 3600 kr i månaden? :P Det kanske inte är den? Hehe



Mvh E

2010-09-27 @ 18:53:14
Postat av: Anonym

nej vi bor på furuborgsvägen 9A.. vi får flytta i november, för vi hade sådan tur att tanten rökt, så vi ska ju få allt nytt i nya lägenheten!!



Men våran kommer nog ut snart också:)

du får väl ställda dig på kö på den och sen våran också, så har du större chans:)

Lycka till!

2010-09-27 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0