trött

vill att min tid ska komma snart till läkarbesöket i falun. orkar inte med de här något mer,  nu har de hållt på i 5 månader, o jag har varken ork eller lust med något känns de som:S de tar på krafterna att ha mens 3 veckor varje månad:S:S usch..  Men får väl kallelse snart hoppas jag! Ludvika går jag aboslut inte till, litar aboslut inte på dom!!

Annars i dag har jag betalat våra räkningar, o en nyhet var at vi fick en del över denna månad på räknings kontot:D:D Så de blir att spara tills vi flyttar och kan köpa lite grejjor o fylla upp stora lyan med:9

Skulle ha vart iväg och bubblat och käkat med elina och gänget, men orkar inte, har så ont i magen och har ingen kraft alls..



Nej nu ska jag försöka plugga iaf.. I morgon kommer mammsen och ska hjälpa mig lite, det är ju så mkt gruppuppgifter i denna kurs, så de är skönt att ha mamma o diskutera med iaf!!


ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0