söndag

i morse var vi o röstade, sen gjorde vi lite ärenden.
När vi kom hem bakade jag mockarutor:) vart gott tror jag, micke å timpa käkade många iaf:)
dom sitter nämligen o spelar hockey.. så jag har bakat och städat toan nogrant , och kastat massa flaskor vi ej använder som bara tar plats på toan.

är så j*vla arg på ludvikahem. trean på furuborgsvägen gick ut i fredags (erbjudandet), så ringde jag o hörde eftersom vi låg 2:a, då har hon lovat tjejen som ligger etta kolla på lägenheten på måndag o bestämma sig, så kan man väl förfan inte göra, då skulle vi fått den.. Blir så matt på dom.. usch-.. om vi ej får lägenheten, så har vi bestämt oss för att kolla på en insats lägenhet istället, vill inte stå o betala ludvikahem varje månad , dom är ju verkligen idioter.. så skulle dom ju renovera här hemm,a så vi valde tapeter och färg o så i maj, sen ringde jag i slutet av augusti o fråga när dom skulle komma. då har våran värd glömt bort de o inte ens skrivit upp o beställt:S så då fick vi beställa på nytt, o dom har inte dykt upp än.. usch är SÅÅÅÅ ARG!!!!


nej nu ska jag börja med någon mat..

ha en toppen dag!!


älskar min Mikael!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0