Onsdag

i morse vart de några längder i simhallen! skönt. sen vart de en sväng på staden, köpte en liten present till mitt hjärta, guh va bortskämd han är, måste skärpa mig=) men ja är ju lika bortskämd från hans sida hahha:)

I morgon ska jag börja på nybörjar boxning, ska bli jätte spännande. Hoppas det är så roligt så man vill fortsätta, men ja gör de mest för träningens skull:) 2 gånger i veckan :) alldeles perfekt.. Skönt o komma iväg o göra något , ensam tid:)

annars i kväll så är de plugg som gäller, pojkarna ska kika hockey här, så ja får väl låsa in mig i sovrummet eller något, kan ju inte få ro i köket iallafall, som e gansnka nära vardagsrummet..

åh i morgon är fredagen kommen o jag bara HOPPAS att vi får lägenheten.. Annars kommer de kännas jävligt surt.. usch.. vi är så trötta på denna lya, Så jävla fula tapeter och neeej.. visst kan man kosta på sig och tapetsera om, men va e de för vitts när man kanske ska flytta liksom? Vi känner inte att vi vill lägga ut dom pengarna..  det är liksom inte ett dugg mysigt här hemma, tkr inte vi iaf... Så stelt. tapeterna gör ju allt. usch o fy..


Nu ska jag gå o hämta ut min jacka som kommit och bläckpatronen till skrivaren!!


ha en bra dag allihopa.

På me tränings kläderna och ska köra som bara den i morgon:D:D









p.s ser att de blivit mycket mer läsare skoj:)
Men ni kan väl skriva något? skulle vara skoj o veta vilka ni är allihopa!!


Kommentarer
Postat av: hannah

Jag är en trogen läsare! =)

2010-09-15 @ 15:31:25
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com
Postat av: Elmira

Wow, du ser ju het ut till och med i träningskläder!

Puss

2010-09-30 @ 15:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0