onsdag

musse ligger o sover än han, vilken slöfock han blivit:)
Ska väl snart tvinga ut han o kissa lite.
Annars har ja pluggat, gjorrde klart en uppgift i går o är snart klar med den andra.. men de fortsätter jag med i kväll.

På fredag ska vi till borlänge och shoppa lite, och köpa lite ljung o sätta i blomlådorna ute på ballen!

O på lördag är de lite tjej fest, skoj skoj!!! var länge sedan.. men blir lugnt för min del iaf.. min älskling ska ju hoppa fallskärm på söndagen om vädret tilllåter denna gång då, de får vi helt enkelt se!!


ska väl ta tag i disken sen, o plocka lite som andra dagar.. Nu har vi hittat en annan lägenhet, hoppas vi får den så vi blir av med ludvikahem!! den skulle passa oss perfekt.. men vi får se helt enkelt.


Jag är såååå himla kär <3  min stora kärlek.. Nästa helg har vi vart tsm 2 år, guh va tiden springer fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0