måndag

i morse började jag plugga på nya kursen, som igentligen inte börjar förrän nästa måndag, men skönt o ligga lite före. men gjorde en uppgift sen kom posten o då fick ja gå o hämta ut nya gardinerna, till köket och vardagsrummet, vart jätte fint:) nu behövs nya blommor bara!!

O så ringde hjärtat till ludvikahem o berättade hur dom gjort mot oss, så han skulle prata med henne som gjort tjänstefel och ringa upp sen.. Vi är riktigt arga alltså.  hatar DOM!!!!


Nu ska ja börja med maten innan baby kommer hem! blir mos och korv i dag!!


O ingen boxning i dag, har sådan mensvärk , usch!!! känns inge roligt då..
Kanske få bli en långpromenad istället.


annars har ja nog inget o berätta..

kanske åka ut till mickes goa farmor i dag!! men då måste man ju ta massa fikabröd:P räcker inte om man tar en liten kaka, man får inte gå därifrån förrän man rullar fram haha!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur stor lägenhet har ni nu då, kvadratmeter? Är det balong? Badkar? Ugn? Haha!

vad ligger hyran på? :)



Mvh Elin

2010-09-20 @ 21:58:07
Postat av: Anonym

en tvåa med 52 eller 54 kv. och balkong. ugn jaa, de är ett kök , och hyran på 3600 kr!

badkar finns ! =)



2010-09-20 @ 22:51:41
Postat av: Tessa

Ja tur e de!!!!!



Men måste bara säga att jag alltid haft samma inställning som du, INNAN jag fick barn, efter att ha ammat 2barn känner jag nu annolunda...

2010-09-20 @ 23:40:36
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Elin

Aha, okej. Låter riktigt bra. :) Är intresserad kan jag säga, om det nu är så om ni skulle flytta.



Men det är ju köer och sånt där, men att ställa sig i kö får man ju visserligen.



Du skriver att det är hemskt fula tapeter, är det äckligt i lägenheten eller? Liksom att man känner att man ej trivs? Är den fin annars, fin planlösning och så? Lagom sovrum, man får in en dubbelsäng på 1,60 med sängbord t.ex? :)

Stor eller liten, lagom balkong?

2010-09-21 @ 13:41:01
Postat av: Anonym

SV: elin :hejsan. de är tapeten i vardagsrummet som vi ej tkr om bara!! ful färg. sovrummet ska dom tapetsera om strax, och så får vi ny färg i badrummet och nytt badrumsskåp! och absolut får du in en dubbel säng de har vi också plus 2 sängbord och så är de en garderob i sovrummet som är ganska stor som går inåt om man säger så!



balkongen är normal,, alltså du får plats med bord o stolar och sådär!



2010-09-21 @ 13:55:10
Postat av: E

Jaja, okej. :) Lite dumt med det där köpoängssystemet bara. Har inte så höga poäng om jag säger så, så min chans på lägenheten är väldigt liiten. :(

Men ni tänker er att flytta hur som helst läste jag. Vare sig ni får den andra lägenheten (hoppas på det) eller inte. Så jag kan hålla utkik lite här i din blogg om du skriver om den är uppsagd, då står jag på deras dörr vid 9 när de öppnar, haha!



2010-09-21 @ 18:29:53
Postat av: Anonym

Jo poängsystemen är väldigt dumt för dom som har ilte poäng! ja vi letar andra lägenheter för fullt, så flytta de ska vi:)



hahha jo ja skriver så kan du hänga på låset:)

2010-09-21 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0