Lycklig

i morse åkte jag och Andrea och simmade vid åtta tiden, var så skönt:) så nu ska de simmas 2 ggr i veckan, så skönt och samtidigt bra träning!
Sen åkte vi hem till mig o gjorde lite frukost, o kollade film. Härlig dag!

så fick jag svar på de sjätte arbetet o de var också godkänt, nu har jag 2 uppgifter kvar o lämna in, sen har ja klarat denna kurs =) känns så himla bra. O ja känner mig stolt över mig själv. Distans plugg var verkligen min grejj.


nya tv bänken vi hämtade i måndags passade perfa här hemma, men nu behöver vi ett nytt bord bara, men de får bli sedan. åh va mkt skit de låg i förra tv bänksskåpet, ojoj! så i dag ska vi åka o slänga allt. gamla julkort, o födelsedags kort och micke hade sparat lönespec från säkert 2001 haha, fråga mig inte varför , de visste inte han heller:)


Och så håller vi tummar o tår för att vi får trean 2 hus ifrån:D:D Så skönt de skulle vara!!!

De känner som allt flyter på så himla bra.. O jag kan inte vara lyckligare än vad jag är med min underbara man, Han håller på att planera våran 2 års dag <3, få se va det blir för kul!


Nej nu ska jajg slappa lite o sen göra mat tills kärleken anländer hemmåt!!


ha en bra dag allesammans.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Det finns alltid folk som ska förstöra! Visst är det patetiskt! Va skönt att allt funkar som det ska! Är så glad för din skull!

2010-09-08 @ 12:44:55
URL: http://ammalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0