lyckan gick över

blir ingen lägenhet , orkar inte gå in på de.. Men micke lovade att tapetsera om i hela denna lägenhet så som ja ville ha de iaf... Men dekänns skit endå..  han trivs så bra här än, vet ej varför han sa igår att han ville att vi skulle ha den andra:S men så vart de inte... SUCK.

jaja är väl bara o hoppas att han kommer på bättre tankar... Snart igen.

jag tkr de är för litet, som nu när han å timpa sitter o spelar hockey, då får jag sitta i sovrummet liksom med datorn, hur kul är de? kan inte ens kolla på tv. och hos timpa där är dom inte, för de är för litet..

ja nu har jag skrivit av mig lite iaf sköönt..

Älskar min micke, fast de här är suck på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0