kul helg

igår kom tjejerna vid åtta tiden, och Micke drog med sig tv och x box till sovrummet o höll sig där:) men kvällen var jätte trevlig!!! taxin kom o hämtade oss vid kvart i 11, så tog vi oss in på Solo, men nya dansgolvet var ju skrattretande hahah!! Ojoj!!!

är så glad att jag och elina har kontakt än i dag, vi har ju såå skoj ihop =) min partypingla!

så träffade jajg massa gamla klasskompisar sen håksbergsskola i går:) nice nice!

min micke kom å mötte mig vid ett tiden, skönt o komma hem o sova:)

I förmiddags gick jag upp o började med kalopsen, blir potatis och kalops på menyn i dag. bjöd över brorsan också!! sen vid 3 åker vi till borlänge för ett nytt försök att micke ska hoppa fallskärm:) usch å fy!! men skönt om de blir över nu!!

nej nu ska jag skala potatis!!

Men ha en toppen söndag allesammans!!


Kan inte bli bättre än så här, är såååå lycklig!! vill bara skrika rakt ut haha:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0