helgen

i fredags gjorde vi inte så mkt:) o igår var vi ute på näset hela dagen o hela kvällen, kräftskiva på kvällen, satt mest o va trött, jag hade min loka iaf:)

nu ska jag snart plocka in tvätten.

hatar söndagar, även fast jag inte jobbar nu , pluggar ju, men jag går ju endå upp med micke halv 6 o äter frukost me han sen börjar ja plugga, dum som man kanske är:P


har iaf beställt nya gardiner i dag, känns skönt. Åh nu går ja bara o tänker på lyan som vi vill ha!!! håller tummarna att den som ligger etta tackar nej.. Vi behöver verkligen något större nu!!


nej nu ska jag fixa.

Ha de bra


Finns inte ord som kan beskriva hur lycklig jag är med min Underbara Mikael!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0