fredag

i morse vart de några längder igen i simhallen:) sköönt. Nu har jag skrivit klart näst sista uppgiften o skickat in, så nu har jag ett ARBETE kvar på denna kurs. hur skönt e inte de liksom:)

I dag ska jag o mammsen på stan, sen åker hon å sten till köpenhamn på mys resa. Och dom kollar på hus nu, dom ska på visning på ett på högberget, skönt o få hit dom lite närmare:D kan man ses oftare!

från o med Måndag börjar jag med en sopp diet, är så taggad.. hoppas de funkar bra!! skriver efter en vecka hur bra de gått.. de var väldigt goda saker i soppan, så de ska nog gå super...


Nej nu ska jag sätta på lite kaffe, o mysa med musse o böjje!!


Ha en bra helg allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0