torsdag

i dag pluggade ja klart de sista och vart godkänd på denna kurs också, känns bra.. Ledig en vecka nu, men fick nya handledning så kan nog inte styra fingrarna borta från den och börja lite endå:)

Älsklingen bjöd ut mig på china i kväll och fira för att ja vart så dutti i skolan, så underbar han är. Nu är vi mätta och belåtna!!

i morgon är det fredag o de innebär som vanligt för mig att storstäda!!


MÅste passa på att skriva hur underbar min älskade mamma är, Hon är de värdefullaste jag har!!! Älskar dig Mammsen!!!!


Nu blir de lyxfällan kl 21, en jäkla blåst brud har jag hört talas om, de missar ni väl inte? eller ska man säga en bortskämd snorunge!!!


ha en toppen kväll allesammans!

/ johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0