stolt

snart är jag klar med andra kursen också, etik och livsfrågor, är riktigt stolt över mig själv, för den kursen har alltid vart svår för mig...  efter detta har jag 6 kurser kvar sköönt.. psykiatrin är dock 12 veckor lång, men det ska bli roligt o intressant.

Mamma o sten håller på att budar på ett hus dom ska HA... dom har ju fått deras hus sålt, så dom kan ju bada ganska högt o sitta säkert:) ska bli så skönt o få hit dom, nära oss!!! då tar de 10 min till dom istället för 45 liksom. Lite skillnad.

I dag är en dag då jag bara känner mig lycklig och vill skrika rakt ut:) typ! hahha.. nej men de känns som livet flyter på så bra, att de äntligen går som jag vill efter många orättvisa år.


nej nu lär jag väcka musse, han har verkligen blivit slö:P hahha!! snacka om sovmorgon!


ha de bra allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0