lördag

har sådan jäkla träningsvärk sedan i går, jag och Älsklingen stack till skogsplan och spelade tennis, och man rör sig ju hela tiden och hoppas o far åt alla olika håll:) men det är ju himla roligt o spela:) så vi ska göra de i veckan igen:)

Annars i dag har vi varit ute och handlat lite färg till skåpet som ja håller på o donar med!! sen åkte vi ut till mamma o sen och hade en hel dag där ute, Mys pys.

och så har jag hunnit med o gjort klart Etik och livsfrågors kursen, så nu är det borta. så börjar med den tredje kursen på måndag tänkte jag mig, skönt o ligga före hela tiden!!!


Längtar så tills på torsdag när jag ska till doktorn i Falun.. Vi är samtidigt lite nervösa, men de kommer nog gå bra o hoppas dom kan hjälpa mig på riktigt !!!


Nej ha en bra dag. Nu s ka jag kolla tv!!


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0