känsligt inlägg:)

när IRIS kom med på idol i dag! fick jag så mkt minnen i huvudet från livet.

Vart väldigt glad:) och så är det sådan stor skillnad från bara 4 år tillbaka mot nu, allt är en förändring kan man väl säga till det bättre!!!

Hellre få vänner än många falska.. det är de som gäller för mig!!!

Jag har världens bästa Man, familj, vänner, utbildningen går alldels utmärkt, allt är bara såå bra !!! Efter 5 års sjukdom, så vart man äntligen fri 2009.

Känns som man varit med om väldigt mycket, men deär de värt för att få ha det som man har de här och nu!!! de är de som räknas.. Jag är inte en person som kollar så mkt bakåt, utan hellre ser framåt!!

Jag är inte alls samma tjej som för 4 år sedan, sjukdomen fick några men , men ingenting jag mår dåligt utav på de sättet!!! förut var jag ju festprisse, alltid med vänner, och var aboslut inte blyg.

Nu festar jag nästan aldrig, för jag har inge behov av det alls, har roligt utan alkohol!! och vännerna finns, vi ses, men man har inte samma tid längre.. och jag är väl ganska blyg i dag, är inte den som tar för mig direkt längre..


nu ska jah bädda ner mig med hjärtat!
I morgon em ska jag till erica, blir lite tjej kväll! mys pys!!!


Älskar min underbara MAN så oerhört mycket. pirrar i magen bara man tittar honom i ögonen!! han är min liv kärlek och största och kommer alltid vara.

NU har jag vart lite känslig!!skönt o skriva av sig lite!!
jag




Kommentarer
Postat av: Mickis

Vad har du haft för sjukdom? Skönt att du är frisk idag!

2010-10-16 @ 18:30:31
Postat av: jag

SV mickis: djup depression !! ja det är skönt att jag äntligen vart frisk

2010-10-16 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0