IKEA

vilken toppen dag vi tjejjor hade, tack Åsa och Erica för en bra dag!

Fick det jag skulle, nytt rumsbord, ny matta, hylla till badrummet, och massa ljus och massa mer.
Men mattan och bordet fick komma upp , fast jag igentligen skulle hålla mig tills vi flyttar hahha!
men de vart jätte bra.

Sen på vägen hem stannade vi för lite käk, och som vanligt fanns de ingen vegitarisk rulle, jag äter kött, men ej kebab tycker inte om de, så de vanliga blir en kebab rulle utan kebab, å han skratta och fråga om ja skulle ha en cola utan glas! hahaha!!
Och pizza gillar jag ej så mkt.

Nu är de hockey kväll här hemma, s¨å jag tar mig något glas vin och njuter av en bra dag..

Nu ska jag plocka upp de sista grejjorna i en till flyttkartong!

Ha en bra lördagskväll allesammans!

/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Therese

nu står det inte på förens ni får flytta!:) Kommer få fort ska du se!! :)

2010-10-30 @ 22:01:36
URL: http://haksberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0