har ej tid o bli sjuk

börjar bli jätte snorig och har ont i öronen:S usch... vill ej bli sjuk!!!

har iaf lyckats skicka in en delkurs i dag på kursen som igentligen startar på måndag! men skönt o ligga före som sagt. Hoppas den är godkänd också!

sen när micke kommer hem var det meningen att vi skulle slänga massa skräp o skit, men vet inte om jag orkar, men känns inte som om jag har tid och tycka synd om mig o ligga o vila heller.. Så vi får se.


Mamma o sten har köpt en tomt i Dagkarlsbo och ska bygga hus där, eller ja dom ska inte bygga, de är någon firma. kan man cykla dit perfekt. fast det saknad dock en cykel haha, men micke sa att ja skulle önska mig en i julklapp, så vi får se då!


ha en bra dag allesammans. Hoppas ni håller er friska!

Slagit rekord på läsare, skulle tycka det vore roligt om ni skriver något? så man vet vilka läsare man har.

Kommentarer
Postat av: emelie borg

Jag läser :)

2010-10-26 @ 19:43:48
URL: http://mammatillwilmer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0