tråkigt

har ej fått studiehandledningen i dag  heller:S går under snart med rastlöshet!!
Hade iaf fått in en summa från kommunal på kontot, men jag skulle tydligen få mer också, de är ju en bra sak, sen kom posten och då kom de massa räkningar, usch! tänk om man fick en fri månad från räkningar vad skönt det skulle vara!!!

har nyss vart ut med musse, brr vad kallt de är ute, men endå får man lite julkänsla!! det dröjjer inte förrän det är första advent, guh va mysigt med julskyltning!!  men när man var liten var det ju lite mer julkänsla eftersom det var mkt snö på julskyltningen, men de är väl bara och hoppas!!!


nu är det bara 6½ vecka innan vi flyttar, känns som jag måste packa mer.men de tkr inte hjärtat, men de känns så skönt o vara ute o god tid, eftersom jag är på praktik tills den 11 dec, sen ska vi flytta och sen har jag praktik igen! Känns som de behövs!!!


nej nu ska jag ta mig ett varmt bad!

ha en bra dag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0