Tisdag

i förmiddags fick jag en till delkurs klar, så de innebär att hela nästa vecka är jag ledig:) sen är det praktik som står på schemat.

Har nyss beställt två nya lampor tills vi flyttar , och ny badrumsmatta och handukar till det. längtar så himla mycket tills vi får flytta!!!! ska bli så skönt och bo uppe i skogen och inte mitt i smeten!!

i dag kommer bli en spännande dag, Min älskade man ska till frisören, och han skulle göra helt annorlunda, han har väl haft samma frilla över 20 år, så få se om man känner igen honom när han kommer hem:)

sen i em ska jag och hjärtat baka vanilj bullar!!!! göttans.

och om FYRA dagar ska vi på håkan hellström konsär, woooho! längtar så jäkla mkt, han är ju så bra!


Nej återgå till hemmet! Ha en bra dag allesammans!!!!!


Min super snygga Stora kärlek , Älskar dig


Kommentarer
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Nej jag tar absolut inte åt mig..

2010-11-10 @ 17:49:26
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0