Tisdag

i dag är det jätte fint väder. väntar på att kaffet ska bli klart sen blir de nog en promenad!!! har ej fått studiehandledningen än, usch haha de kliar i fingrarna.

Sen lär ja väl diska och hitta på någon mat tills hjärtat kommer hem.. Äta ur frysen nu innan vi flyttar sen!!

åh va jag längtar tills februari när vi åker till Egypten på våran smekmånad! ska verkligen bli helt underbart!!!!!


nej nu ska jag ringa Mamma Och prata lite!!


Ha en toppen dag allesammans,


Sen tycker jag att folk som läser andras bloggar och kommenterar, kan/ska stå för vilka de är, annars behöver man inte ge en kommentar heller.

förresten är det någon som vet om alkoholfritt vin är gott? Tänkte prova, har tappat lusten för alkohol totalt, man kan ha roligt endå!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Alkoholfritt vin på bolaget smakar skit, jag har provat alla! På Ica matmäster har dom alkoloholfritt bubbelvin som är jätte gott!!

2010-11-16 @ 15:54:59
URL: http://ammalla.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV:okej, får prova det då!! läste om alkoholfritt på bolaget o de lät ju inge vidare!

2010-11-16 @ 16:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0