tankar

ibland undrar jag meningen över vissa saker,man kämpar för en sak, och när man klarat det uppstår det en annan sak. Men livet är inte en dans på rosor de vet jag som inte har haft de allt för lätt i livet!

men jag är så glad att Jag har min Underbara Man som alltid finns där oavsett om man är irriterad, arg, ledsen, , han får en alltid att må bra!!! Min stora Kärlek!!

har äntligen kunnat sätta ord på detta som ja inte kunnat på länge, men nu äntligen, så nu vet jag vad man ska kämpa för..... och det kommer jag klara av.

Nog med tankar.

I dag har de verkligen vart en trök dag, har legat i soffan hela dagen!!! Kursen är jag ju klar med, men praktiken börjar inte förrän om en vecka, så jag frågade min lärare efter studiehandledning för psykiatri som börjar om fyra veckor, tänkte börja med den, men hon höll på att fixa lite på den, så den dyker nog upp i mailen i morgon hoppas jag, för nu kliar de verkligen i fingrarna!!! det är ju så skoj!!!! men den 2 april är jag utbildad vårdare och undersköterska, men ska läsa 2 extra så jag är klar med allt i maj! skönt. sen är det bara ut och försöka få sig ett sommarjobb, och ha turen med sig och få vikarie jobb någonstanns sen, de gäller att kämpa sig upp till ett jobb man vill ha.. sådan är jag, att kämpa för någor man verkligen vill , än att bara glida på ett bananskal!! usch va tråkigt det skulle vara..


nej nu ska jag försöka väcka musse som  ej har klivit upp än, trött hund.. eller är det vädret som spökar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0