Onsdag

Har setat och pluggat hela fm, Å nu har jag bara tre delkurser kvar på Omvårdnads kursen! Jippie!!!

Allt är verkligen super, Måste verkligen tilllägga att jag har världens Underbaraste Man!! Han finns där jämt, Min bäste vän och min store kärlek! Vi har verkligen så otroligt kul ihop jämt!!!

Så går vi till de trökiga sakerna, besiktning av lägenheten i morgon, och som vanligt är det jag som får ta de igen:S usch hatar de, för älsklingen skulle ha inventeringen på jobbet!! men de känns som de är närmare flytt när dom ska besikta! sen slipper vi skit Ludvikahem!! jippie!!


Nu ska jag duscha och städa lite.

Ha en toppen dag alla i det tråkiga vädret, de kunde väl vara snö som kom istället, så man fick lite mys känsla, eller vad tycker ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0