lördag

igår var vi bjudna hem till Erica och danne för middag, super gott var det, sen dök marcus upp också, vi kollade idol och snackade , och helt plötsligt vart klockan halv två , så då gick vi hem! var en jätte trevlig kväll!!!

o i morse hämtade vi mammas hund och var hundvakt och åkte ut till mickes farmor och käka middag så hon fick träffa zebb:)

sedan vid halv 3 hämtade mickes chef o nåra upp micke, nu är dom o kollar leksandmatch och är i bastu logen, så han är väl hemma vid 12 eller något.

jag har nyss käkat pizza, var så gott, och nu inväntar jag så mycket bättre, mitt favvo program, kollar ni också på det? är nog de bästa på väldigt länge!!!

nej nu ska ja slänga mig i soffan, o i morgon är det julskyltning, mysigt värre!!!

Ha en bra lördags kväll!


/ johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0