julpynt

julpyntat i dag, eftersom vi flyttar mitt i julen så får vi njuta av julpynt nu:) Sen hamnar det i kartongerna tills nästa jul, då vi förhoppningsvis kan njuta mer av julpynt:):)

igår var vi  vid nisses, hittadelite julklappat åt djuren iaf, har slagit in, men måste handla lite mer åt börje och musse. bortskämda som bara den. börje vill väl ha gurka och fruktcoctail som han älskar, men ja köpte ett litet krypin åt han igår,:)

I dag har vi städat och donat, funderar skarpt på att byta gardiner också, så kan ja packa ner dom vi har uppe tills flyttlasset går!!!

Hoppas ni haft en bra helg.

I morgon börjar min praktik, lite nervöst är det allt, första dagen är alltid päst och pina ha ha!!! men de ska nog gå jätte bra-

Ha en bra söndag allesammans.


Snart ska jag dansa lite zumba

älskar min Mikael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0