jobbigt

Tror jag måste sluta med hormontabletterna, jag är verkligen inte som jag ska, o stackars min älskling får ut för det, de är ju han jaga träffar mest. så jobbigt.

På lördag skulle vi ju hitta på något jag o hjärtat, så kommer han hem i dag säger att han o chefen och några till ska till leksans arena och basta och dricka öl och ha lite koferans , fy vad irriterad jag vart, där sprack den jävla dagen!!!!  jävla piss

jag ska nog sitta hem som vanligt, kanske köpa lite glögg och pepparkakor, Mums!


Nu har jag fått problem med andningen igen, tungandad som menas att jag är väldigt stressad, jobbigt !! Men men det går väl över snart!!!

skönt och klaga lite här måste jag säga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0