hej ni glada

I dag tog jag en plugg fri dag eftersom jag ligger så mkt pass före! Blir klar med kursen nästa vecka!!! och det innebär att jag får en vecka ledigt innan praktiken startar! om ja inte börjar på nästa kurs då:)

Dom besiktade lägenheten i dag, och vi behöver inte åtgärda något innan vi flyttar, hej å hå va skönt:)

Sedan drog vi på staden och träffade käre mor och bror också!!! så vart de lite på bolaet inför i morgon, jag och hjärtat, åsa och classe ska hem till mickes kusin och hans tjej som firar 10 år, sen blir de bubbel och käk vid go carten! MYSIGT värre!!!  Par träff med andra ord!!!

Nu ska jag snart kolla lite tv med lite tee till! MUMS!!!

Vi gjorde egen kina mat i kväll, så proppätt är ordet!!!!

Ha en bra helg om vi ej hörs innan!!

/ Johanna

Jag och bästa Åsa

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0