Håkan hellström

det var verkligen helt magiskt igår, innan de börja så fick jag en jätte fin t-shirt av älsklingen med håkan hellström på! han körde på i 2.5 timme med noll paus, och jag kan säga att jag var så svettig och hes hahaha, men det var verkligen helt fantastiskt!!!  han är verkligen så bra live, min älskade hatar håkan hellström, men efter så frågade jag hur han låg till nudå, och älsklingen gav han godkänt :) framsteg iaf!!

de dryga var att vi satt omringade av fjortisar som skrek och härja haha, älsklingen tyckte de var ganska drygt!!

Han hadenågra nya låtar som var helt underbara också!!!!!




Nu har jajg precis gjort klart tårtan innan mamma o sten å brorsan kommer på fika i EM!!! nu är de bara städning kvar, älsklingen ligger och spelar hockey spel, så ja antar att ja får sköta de på min egen hand:) men han var ju så duktigt och körde till stockholm och hem från stockholm i natt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0