Fredag

tog mig en sovmorgon vilket var väldigt skönt. har fått problem igen, usch!! men jag orkar inte ringa doktorn igen, så jag måste väl gå upp på apoteket och fixa något..

Annars ska jag dansa zumba strax, men har sådan träningsvärk sedan igår :)  sen städa lite. Älsklingen ska bara hem o byta om när han kommer från jobbet sen ska han på förferre vid henke och kolla crooss film, sen ska dom på företagsfest! så jag ska ha ensam tid här hemma, ta mig ett bad och bara njuta lite:)
har köpt mig en godis påse också, blir och kolla idol!! men jay slår ju ut alla sångmässigt..


Nej nu ska jag ta lite mer kaffe!

Ha en toppen fredag/helg allesammans!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0