Fredag

i dag är de stor städning som vanligt på fredagar, det är så skönt o ha det fint över helgen!
I morgon åker vi till stockholm på min favvo Håkan Hellström, ska bli s¨å jäkla skoj!
O på söndagen ska jag baka tårta tills familjen kommer o firar fars dag! tänkte göra någon annolurnda tårta , slänger nog in en bild på hur den blir sen!

o igår var jag ju på handledarträff, fick så underbart schema i 3 veckor, inga helger! knappt nå kvällarna, nästan dagtid bara, o det gillas, för så blir det ju verkligen inte när man jobbar sen! så njuta får man göra.
Ser framemot praktiken jätte mycket, kommer bli så skoj och komma ut och göra det man vill och det man kan!!!

Nu är jag ledig tills den 22 nov, då praktiken börjar.. hämtade ut nästa kurs bok igår, PSYKIATRI boken, och så glad jag är. vill verkligen börja med kursen nu! ska nog fråga min lärare om jag kan få handledningen nästa vecka så jag kan börja lite smått, slipper det bli så stressigt över jul, och när vi ska flytta!! så är det ju skönt att ha mkt gjort!!

Nu har det verkligen slagit mig att vi ska flytta till Håksberg, och jag är så otroligt glad, jag vet att jag kommer kunna slappna av mer där, är så trygg i håksberg, och sen är det inte mitt i smiten och det är ju så skönt.
Får vi köpa vårat första riktigt trädgårdbord ! haha bara det är kul för oss!! och ta tre steg ner på gräsmattan!!


Nej nu ska jag sätta igång!

Hoppas ni får en underbar helg allesammans

/ JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0