Så skönt

Igår och i dag har ja gymmet, Så jäkla skönt, gu va jag har saknat det alltså.. Så skönt o göra något för min skull, och ha lite egen tid:) , aldrig fel de!
Så nu ska jag verkligen hålla i de här..

NU ska micke snart iväg med lana och fixa med crossen, och jag ska städa lite och så.. Sen laga mat.. Men förhoppningsvis ska jag hinna ta mig ett bad och bara slappna av, kanske ett glas rött också!! gotti!

Annars händer de inte så mkt. Begitta ska ringa om jag fick jobbet inom pyskiatrin eller inte.. så ja bara går o vänar på att de ska ringa :) Men tror jag har stor chans att få de!! men de är bara å hålla tummarna!!


Nej nu ska jag ta tag i allting, o sätta på lite kaffe också!!

P.S på torsdag har vi vart gifta i 2 månader, guh va tiden går fort, men allt känns perfekt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon heter nog birgitta...

2010-05-12 @ 08:33:33
Postat av: Anonym

du som är anonym och kommenterar mina stavfel hela tiden, har du inget liv eller?

Pajas!

2010-05-12 @ 09:50:21
Postat av: Anonym

det heter nog psykiatrin :)

2010-05-16 @ 21:07:02
Postat av: Anonym

HAHAHAH!

vågar du inte ens stå för vem du är?

2010-05-17 @ 11:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0