måndag

solen skiner , UNDERBART!!! finns inge bättre än en varm dag med massa sol!
I dag ska jag ut med malin å ungarna å hundarna en stund på baksidan sköönt, sen blir de en promenad med Hannah:)

Annars blir de rätt lugnt, ska väl laga mat tills hjärtat kommer hem från jobbet<3

På lördag blir de tjej fest, jag längtar så mkt, var nog 2 år sen sist, alla vi träffades;/ men nu äntligen blir de av! alla har ju jobbat om varandra och har haft fullt  upp!


Nej nu ska jag dricka upp kaffet och göra iordning mig inför dagen..


ha en bra dag allesammans!!!


 måste bara säga att det är så fegt att inte våga stå för vem man är som skriver kommentarer på bloggarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0