magvärk

har haft magvärk sedan i går:S usch va drygt de är, o mår illa gör ja också... Orkar ingenting.. får hoppas att de går över snart... tänkte att ja skulle försöka ta mig ut på en långpromenad iaf... kan vara skönt.

Annars blir de lugnt i dag. Mamma ringde nyss den 12 juni ska hela släkten umgås, mamma o sten har hyrt en tjärn och beställt fisk till den, så de blir att fiska och grilla lite och umgås allihopa, ska bli jätte kul!:)

Ja annars händer de väl inte mkt, ska tatuera klart min pinuppa på onsdag, och på torsdag ska jag och Joanna på premiären av Sex and the city 2, ska bli så skoj, längtar:)


Nej nu ska jag ta o koka mig ett ägg..

Ha en bra dag allesammans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0