jadu

i morse när ja å musse gick ut på en promenad var de ju så skönt, sen stack jag å ungarna å malin ut å här på baksidan, så dom fick cykla lite, och då upptäckte jag att stygnen gått upp för musse, sedan han kastrerades:S så de är helt öppet, så nu ska vi till torkel klockan fyra!! inge bra:/ så har fått tejpa dit lite papper sålänge! stackars liten!

o ja väntar på att doktorn ska ringa mig också, sjukstugan kan man säga!!


Är så IRRITERAD PÅ DIG.........


ella och alma            


Ella är ute å går me musse


Sötingen!


Alma  cyklar:)



sen tar vi en på våran bäst BÖRJE



Älskar min Man mest av allt och mina vänner... tack för att ni finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0