helgen

I fredags efter jobben så stack vi å hämta brorsan för att åka ut mot bisen, där vart de grillning och lite spel med familjen, MYS:)
Och så fick jag en present av min älskling också, LATTE PRONTO, så nu kan jag göra kaffe latte hemma, så gott:) har verkligen världens bästa älskling!

lördagen var de bubbel och käk som gällde på gränges go cart, de va riktigt skoj, tack för kvällen allesammans:)

I dag söndag har jag och åsa vart å shoppat lite på bergslagsodlingarna, hittade lite granna iaf:)
NU ska vi strax gå o handla lite.

Känns lite konstigt att aldrig gå till mitt gamla jobb nå mer nu, var jju sista dagen i fredags.. Men ska bli skönt å gå vidare... Och nu ska jag verkligen ta tag i mig själv och göra de jag älskar, TRÄNA!!!!! de ska bli så underbart sköööönt!!


NEj ha en bra kväll allesammans.

Min nya frilla:) supernöjd.


/johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går det inte att kombinera jobb/träning?

2010-05-05 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0