härlig dag

i morse gick ja upp å satt mig på ballkongen med mitt kaffe och ringde mammsen, och vi  pratade för länge tror jag, men alltid lika roligt..:) sen så började jag stor städa, sen kom sussie, så de vart en sväng på marknaden, men som vanligt mkt skit där... men fick en ny plånbok iaf:)

I kväll har jag och älsklingen käkat tacos ute på ballkongen, och tagit oss något glas vin och spelat kort, hur mysigt som hellst <3 me like!!!

I morgon har vi lovat att gå med brorsan på marknaden, så lär väl göra de..
O sen måste jag handla massa, har lovat mamma att göra smörgåstårta tills på söndag, på mors dag!!! så de blir fullt i morgon, men samtidigt kul!!!


Nu har ja verkligen fått ny EGERGI till att träna, Sååå skönt och underbart!! Ja kommer bli så fin i kroppen, fast älskligen tkr jag ska se ut som ja gör, men jag vill uppnå mitt mål!!!!


nej nu ska vi gosa lite=)

Ha en bra kväll!!!

o till er som inte har nå vettigt o skriva i kommentarerna, Skit i de istället, ni skämmer bara ut er!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0