fredag

åh vad jag ser framemot fredagar nu när min älskling tar helg:)

i morse körde sten mig till smedjebacken, skulle på möte om skolan som börjar 16 augusti.. ska läsa klart min sista termin på undersköterskautbildningen!!:) men inriktningen blir ju psykiatri, tkr de är så intressant:) så de gick kalas... skönt o läsa på distans måste ja ju säga.. men 3 kurser blir i ngn dag i veckan i smedjebacken, p.ga att de är föreläsningar.. annars får ja sitta hemma, sköönt..

sen efter de åkte ja å sten till subway, jäklar va gott de var, premiär för oss!! världens bästa sten (styvfar)..tack för en bra dag!

efter de gick ja å musse till malin å ungarna och vi for till wilys.. jag och älsklingen ska vara barnvakt i morgon åt trollungarna, ella o alma.. dom bestämde att vi skulle göra hemmagjord pizza och äta godis och kolla på barn film:) kommer bli en toppen dag! dom ska sova över här med oss, mys pys:)

nu blir de mys kväll med darlingen.. när han kom hem hade ja gjort god middag, fläskfile å potatisklyftor och rödvins sås:) de va mumms!
så hade micke köpt med en flaska rött hem! gotti!!


nej nu får ni ha en bra kvälll!

lägger in bild på tant johannas busungar som ska vara här i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0