barnvakt

igår hämtade vi ella och alma, dom skulle sova hos oss!:) malin skulle på äventyr.
så vi drog och handlade lördagsgodis och sådära, sen gjorde vi hemmgjord pizza, dom fick göra sin egen, o de va gott:) efter de vart de dans till pippi långstrump och hoppa i sängen!  därefter slog vi på en film , de vart peter pan, ungarna älskade den !

Sen skulle jag ocoh flickorna sova i våran säng, o micke på soffan! så jag o älsklingen nattade dom först! sen la jag mig efter en stund jag också, men vaknade mitt i natten utav att alma hulka, och hon spydde som bara den, fort fort med henne in på toan, men hann inte så långt de hann komma på hallgolvet, och micke kommer upp å börjar torka, medans jag tar hand om ledsna alma... till sist så la jag alma i soffan brevid micke, och jag fick lägga mig på ett täcke på golvet, sen så vakna ella vid 3 på natten, och ska sova inne med oss, så jag får böka ner henne  i soffan också, men till sist sov vi:D och ella vaknade inte förräns klockan 7, sköönt.. så då vart de frukost:D

när vi hade käkat frulle så tappade jag upp ett bad till mig å ungarna, de var så skönt... sen  drog vi ner med vagnen och matade fåglarna, mys pys:)

Vi har haft en toppen helg med våra solstrålar! :)

nu ska jag snart å fika med min familj.. Älsklingen är å spelar företagsinnebandy! skojskoj!

lägger in lite bilder från i helgen!!                       jag och ella och alma:)

               

Alma och ella bakar sina pizzor
  
micke visar hur man poppar popcorn:)

älsklingen å solstrålarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0