var ett tag sedan nu

I fredags kom mickes kompisar och kidnappade med han på sven sexa:) verkade som dem hade haft skoj iaf:D
Och på lördagen skulle vi på 30 års kalas hos jessica och boström, väldigt trevligt, och de slutade med utgång på silver, en väldigt lyckad helg!

I dag var de återigen jobbet då, men i morgon ska jag och sten köra brorsan för interljuv i stockholm, hos en psykolog, sista interljuven nu:D:D Hoppas han klarar de min bror!! ska hålla tummarna medans jag shoppar loss lite hihih!

Nästa vecka är vårat bröllop, är så mkt som ska göras nu, ingen lugn stund direkt! Har beställt 3 kg rostbiff i dag iaf, o i morgon ska de handlas de sista, lite ballonger och små plock!
Börjar bli lite nervös nu!



Nej nu ska jag ta tag i tvätten! Ha en super kväll allesammans!

Älskar min Blivande Man så otroligt mkt, han är min bäste vän och min stora sanna kärlek!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

intervju!

2010-03-02 @ 17:39:22
Postat av: Anonym

haha, tänkte precis skriva detsamma!

INTERVJU

2010-03-03 @ 16:46:55
Postat av: Anonym

svensexa!

2010-03-06 @ 08:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0