sjuuuk

Sjuk!
Igår när vi var i Stockholm, tyckte jag att jag kände mig lite konstig!Men tänkte inte mer på de, jag och sten gick och tog en lunch i stora staden, och kollade lite i affärer, köpte älsklingen lite ny kläder iaf:) Men de va skoj o komma iväg!
I dag har jag typ ingen röst, och har jätte ont i öronen o i halsen:S usch, är så jobbigt, ringde och sjukanmälde mig på jobbet i morgon, är iaf ledig fre, lör, sön! så då får ja försöka bli frisk tills min möhippa på lördag!!! MÅSTE! och framför allt bli frisk tills vi gifter oss nästa lördag!!

I dag kom Åsa förbi på en kaffe och gjorde mig lite sällskap, var trevligt,. men orkade inte vara uppe så lång tid, men en stund iaf!
Sen kom älsklingen hem med blommor åt mig, världens bästa han är <3<3


Nu ska jag försöka orka kolla på fuskbyggarna, el va de hette:)

Ha en bra kväll allesammans!


Älskar mina vänner och min Stora kärlek!!!!!

p.s nu äre inte långt kvar på  mitt jobb, och efter de blir de stenhård träning tills sommaren!!! Men huvudsaken är att min älskling tkr jag är snygg, och de gör han:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0