Onsdag

Hej, jag har haft fullt upp så har tyvärr inte hunnit skriva något!
I lördags kidnappade mina tjejor mig, dom hade hyrt rommerska/relax i sporthallen, så det började med att jag fick en ansiktsmassage, så jäkla skönt. sen fanns det massa kex och ost, och självklart massa gott å dricka:) så vi satt när och tjålade bra länge, sen efter några timmar där gick vi vidare mot Tina, och käkade tacos och festade lite mera, sen hamnade vi på silverdollar:) träffade min älskling där också! EN TOPPEN KVÄLL!
Tack: Elmira,rebecka,Malin , Erica, Åsa, Och Tina för en jätte kul kväll, som jag aldrig kommer att glömma, mkt skratt och skoj!

I veckan har vi gjort klart allt för bröllopet, Och i dag var vi och tränade i kyrkan, gick jätte bra, men vi börjar känna hur nervösa vi är nu:) Men huvudsaken är att vi har varandra, så går allt bra!!!

Nu har vi nyss solat lite, vi måste ju ha lite färg:) Hinner inte sola på dagarna nu när de är så fint, JOBBAR ju:S
Men i morgon hoppas jag på sol, för då är jag ledig, ska till kupolen 18:00 och fixa naglarna bara och hämta ut våra ringar som dem har gjort blanka och fina:)


Ha en bra kväll!
Nu hinner jag inte skriva något mer förrens efter vi gift oss på lördag! Men ha de bra tills dess!


/ Johanna

Kommentarer
Postat av: mio

Det kommer gå så bra HannaPanna<3 Njut av den stora dagen !! massa kram mio

2010-03-12 @ 09:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0