nu var de ett tag sedan

de har vart fullt upp sedan vi gifte oss vill jag lova.
men nu börjar de lugna ner sig lite, skönt!

I helgen åkte vi och köpte en ny soffa, vart så jävla snyggt :) men nu måste vi köpa nytt rums bord, de var lite för stort mot soffan , men de gillar jag:D blir mkt nytt här hemma!

nu har jag bara 14 arbetsdagar kvar på mitt jobb, älskar de:)
I sommar blir jag hemmafru=), micke ville  att vi skulle ha semster samtidigt iår, så då blir jag hemma tills den 16 augusti, innan ja börjar plugga! förra semstern var jag bara ledig 3 dagar på hans semster, så de var väldigt trökigt måste ja säga:/

Jag verkligen älskar mitt liv! Har världens bästa familj, Man och vänner:)
Att man kan ha sådan tur, de trodde jag inte...


i morgon ska jag hämta ut älsklingens 30 års present, där rök min lön iaf:/ men men! köpte nya cross stövlar, nya byxor till och tröja så snygg han kommer vara på crossbanan hihih! tur att han fyller 30 år en gång bara=)


nu kommer Andrea snart, sen ska jag iväg å jobba em o kväll, lagomt trökigt, men men!


Ha en bra da allesammans!

/ johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0