tisdag

i dag vart jag väckt kvart över sju, för då tyckte vaktmästaren att de var dags att trimma alldels utanför sovrummsfönstret... gaah! vart så irriterad. de var ju då bara o gå upp å sätta på kaffe o ut med hunden.

annars har jag städat i dag och slappat... o så kom sussie på kaffe en sväng.

nu ska snart micke iväg o spela fotboll, och jag ska ha tjej stund, tänkte poppa bra musik,lägga en ansiktsmask , måla naglarna och ta mig ett glas vin.. sköönt.

om 2 veckor åker vi till stockholm, sköönt o komma ifrån ludvika några dagar.
de bästa av allt är att  min älskling har semster snart. skönt o få hem han några veckor:)

i morgon ska vi till åsa o claes o grilla o bara ha de bra!! ska bli roligt, kanske spela kubb?=)


nej nu ska jag dona lite..

Längtar så tills Februari <3


ha en bra kväll allesammans

/johanna

p.s om exakt en vecka blir jag 20 år=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0