mkt å göra

i dag har ja vart o skickat iväg min 3 telefon som ja sålde häromdagen:) skönt, 500 kr rikare!

i dag ska vi o fixa lite saker till midsommar, godis till fiskdammen o dricka till bålen o massa.
o göra 2 smörgåstårtor eftersom JAG fyller 20 år i morgon:)

va tiden går fort, redan inne på midsommarveckan.. hoppas att detta väder håller i sig nu:)
så man kan vara ute sen när älsklingen får semster... nästa vecka åker vi ju till stockholm, så man kan ju hoppas på bra väder, inge kul o kolla allsång på skansen i spöregn precis, vi hadeju kanon väder förra året:)


nej nu ska ja börja med lite smörgåstårta, skära upp lite hästkorv i små bitar o gurka, så lite är klart iaf när vi väl ska börja..


ha en bra dag allesammanas!!!


p.s Jag fick dom dära träskorna av min älskling, världens bästa MAN jag har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0