helgen

i fredags var ja å malin å ungarna o kollade studenterna:) fint väder fick dom!!!
Sen drog jag och älsklingen o käka lite kycklingsallad, och vid halv åtta, drog vi till piren med malin, var trevligt, men blåste så kallt, så vi bestämde oss för att gå till selmas, och dit kom åsa o classe också:) så trevlig kväll!

Lördag morgon hämtade vi upp holmström för att åka till falun på cross tävling hela dagen.. men jäklar va solbrända vi vart, ojoj..  vi var ute i solen från halv tio till 16:15 typ... treeevligt:)
på kvällen grillade vi lite här hemma och tog oss något glas vin.. sen somna jag vid 10, haha jätte trött...

i dag åkte vi till våran sommarstuga ocoh bestämde oss för att vi ska sälja den.. vi har varken tid eller råd.. vi ska först ut å resa , sen blir de barn, så de finns ingen tid. tyvärr. Men vi får hitta en ny sen när de passar bättre i vårat liv för en.


I morgon bitti ska ja upp å träna igen då.. skööönt..
Sen ska jag o älsklingen till LAGER 70 o shoppa loss lite:)

nej nu ska ja forstätta städa.. Min älskade ligger o sover än, tror han har sovit i 3 timmar snart:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0