hej å hå

i morse ringde klockan 05:45 igen då, dags för gymmet.. så skönt o träna på morgonen!!

Igår var vi förresten till lager 70 i borlänge, SKIT säger jag, fanns ju ingenting ju, helt värdelöst.. så vi åkte till kupolen istället, köpte nya löpar skor, nytt träningslinne o en kofta.. o micke köpte benskydd till fotbollen..


I dag ska jag o malin å hundarna ta en promenad till våran stuga, Malin o hennes far kanske ska köpa den. annars får vi lägga ut stugan på blocket.. vi köpte den för 20, o vi har inte gjort någonting så de blir väl samma pris för den..


du får mig verkligen att skratta jämt min underbara Man <3

Jag laddade hem filmen Dear John igår, åh de var en film o se för er tjejer som tkr om romantik.. jag satt o grina i en halvtimma hahha.. så jäkla bra var den..


Nej nu sätta på lite kaffe..


Ha en bra dag allesammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0