Tisdag

I dag har jag bara tagit de lugnt mesta dels.. La mig ute på soffan vid halv ett i natt, då orkade inte ja ligga o vända mig hela tiden, så ja gick till soffan där vi har en takfläkt, åh så skönt de var.:)

kollade lite på tv, se upp för dårarna gick, den är alltid lika kul:) sen sorterade jag allt skräp o alla tidningar som vi åkte o slängde sen.. skönt.. förstår inte varför man samlar på sig så mkt jämt.. galet..



Nu har vi nyss kommit in från en inlines tur, så skönt deär, men i dag var de verkligen svettigt kan ja lova...

På torsdag blir de bilbingo med åsa o hennes syrra, första gången för min del=) kan ju hoppas på bingo!!!



Nej nu ska ja kolla på allsång på skansen, tyvärr är inte vi där i dag:/ men om 3 veckor kommer vi igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0