fullt upp

igår tog vi en inlines tur till sörvik, de är ju så bra träning och så skönt samtidigt:) sen vart de lunch på china o efter det vart de minigolf, ja förlorade med ett jäkla poäng:S haha ja som är så dålig förlorare!!

på kvällen drog jag och Åsa o hennes syrror iväg på Bilbingo igen då, men inte vann vi något, var ett nummer ifrån:S min oturs vecka tror jag mohahha!!!

O likbilen kom o hämtade en tant 2 portar ifrån oss igår, o det innebär att de blir en trea ledig, så den ska ja o micke paxa, första våningen också:) super. Men samtidigt synd om lille damen!


I dag på fm åker vi till pappa o marielle, kändes bra!!! så skönt.. var ju ett tag sen, var lite nervös innan vi åkte dit, men de gick jätte bra, o så fick ja träffa min rexi boy:)


Nu ska vi kolla klart på allsång på skansen!


P.s helgen vecka 30 åker vi te bror o tina i örebro:D å andra brorsan blir med också. det är typ som ludvika festen vart örebro festen!! på fredagen ska vi ut å käka o ha lite kvalitetstid med varandra, sen på lördag blire paaartay!! skit skoj


ha de gött...

funderar på o färga till mörkt igen, va tycker ni?



Kommentarer
Postat av: hannah

Neeej! du ska vara blond! Du är så snygg då :)

Kramas

2010-07-21 @ 11:17:42
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0